Kajak

Standerhejsning 2023 i Kajakafdelingen

IF telefonens medlemmer inviteres til Standerhejsning søndag d. 7. maj 2023 kl 11-13 i Klubhuset på Teglholmen.
Vi gør klar til en ny sæson med herlig kajakroning.

Opgaver:
  1. Rengøring
  2. Lappe hul i taget
  3. Gennemgå kajakker for skader
  4. Kigge på vinduer. Kan vi selv skifte lister?
Der bydes på kaffe og morgenbrød.
Tilmelding til Rasmus (kajak@if-telefonen.dk
) af hensyn til indkøb.

Vi glæder os til at se jer!
Rasmus

·         Vi kan tilbyde herlig kajakroning.

·         Så snart du er fri-roet, kan du frit benytte klubbens kajakker.

·         Vi har omkring 30 kajakker i flere sværhedsgrader inkl. 2 havkajakker.

·         Du kan ro i Københavns Havn og Kanalerne samt på Bagsværd og Lyngby Sø

Nye medlemmer - ællinger

Du starter på et ællingehold, hvor du skal følge 4 undervisningslektioner, aflægge en svømmeprøve på 600 meter samt entringsprøver.

Instruktionen har til formål at få roerne frigivet, så de kan ro sammen med klubbens øvrige medlemmer. Frironing kræver 150 km roning.

Når du er frigivet, har du mulighed for at deltage i forskellige ro arrangementer og klubture. Desuden kan du lave ro aftaler med andre af klubbens frigivne roere.
Endelig kan du også ro alene inden for det område du er frigivet til.

Nyt om kajak klubben:  Klubhuset er flyttet (endnu en gang) til ny lokation
på P-pladsen bag Hoved kontoret.

Indmeldelse

Skal ske elektronisk - se hjemmesidens menu Medlemskab.
Samme sted finder du også udmeldelse.

Kontingentet betales til Idrætsforeningen Telefonen.  Medlemskabet giver dig samtidig ret til at deltage i Idrætsforeningens øvrige sportsgrene.  .

Spørgsmål vedr. kajak rettes til formanden på mobil: 93 10 70 37 eller skriv til kajak@if-telefonen.dk.

Når du er tilmeldt kajakklubben, kan du også blive medlem af vores Facebook-side TDC Kajak.

Rasmus Pilgaard Rasmussen
formand