ECSG Riccione, IT - 2015
Published by: Jesper Kjeldsen
Date: 1/27/2015 3:27:00 PM

European Company Sports Games, Riccione Italien - 3-7 juni 2015.

Den 3-7 juni 2015 deltager 50 personer fra vores sportsforening i det europæiske firma sports mesterskab (ECSG) i Riccione i Italien.

Her vedligeholdes løbende de praktiske informationer for deltagerne.

Flyinformationer:
Det var desværre ikke muligt at få alle deltagere samlet på samme fly afgange. Vores bedste mulighed var at dele flokken i 2 grupper, som har hver sin rejse plan. Hver af grupperne vil få en rejseleder med som tovholder.
Udgifter til alt overvægt (inkl. bowlingkugler) hæfter den enkelte deltager selv for.

Til Riccione: (Onsdag d. 3 juni)
Gruppe 1 (13 personer. Fodbold og Petanque. Leder : Jesper K)
Mødes i Kbh. lufthavnen 2 timer før (altså kl. 6.00) til check in.
Kl. 08.00 Flyrejse fra København med SAS / SK2683 på økonomiklasse
Kl. 10.05 Ankomst til Bologna efter en rejsetid på 2 timer og 5 minutter

Gruppe 2 (37 personer. Badminton, Tennis, Cykling, Bowling og turrister. Leder: Bjarne O.)
Mødes i Kbh. lufthavnen 2 timer før (altså ca. kl. 8.00) til check in
Kl. 09.55 Flyrejse fra København med Lufthansa / LH823 på økonomiklasse.
Kl. 11.30 Ankomst til Frankfurt / flyskifte.
Kl. 12.20 Vidererejse fra Frankfurt med Lufthansa / LH284.
Kl. 13.50 Ankomst til Bologna efter en samlet rejsetid på 3 timer og 55 minutter.

Hjem fra Riccione: (Søndag d. 7 juni)
Gruppe 1 (13 personer. Fodbold og Petanque. Leder : Jesper K)
Vi afhentes af bus. Tidpunkt endnu ikke kendt.
Kl. 11.05 Flyrejse fra Bologna med SAS / SK2684 på økonomiklasse.
Kl. 13.10 Ankomst til København efter en flytid på 2 timer og 5 minutter.

Vi afhentes af bus. Tidpunkt endnu ikke kendt.
Kl. 13.00 Flyrejse fra Bologna med Lufthansa/Air Dolomiti / EN8241 på økonomiklasse.
Kl. 14.10 Ankomst til München / flyskifte.
Kl. 15.50 Vidererejse fra München med Lufthansa / LH2444.
Kl. 17.20 Ankomst til København efter en samlet rejsetid på 4 timer og 20 minutter.

Businformation:
Mellem Bologna lufthavn og vores hotel skal vi transporteres med bus. Afstanden er ca. 120 km. Bus holder klar til afhentning af hver fly gruppe når vi ankommer, og vi bliver kørt direkte til hotel.

Når vi skal hjem igen, bliver vi ligeledes afhentet fra hotel i 2 hold. De der skal med første flyafgang hjem bliver afhentet kl. 7 søndag morgen. Andet hold bliver afhentet kl. 9.

Hotelinformation:

Vi skal bo på Hotel MON CHERI’ in Riccione der ligger centralt i byen. Det er et 3 stjernet hotel med strand tæt på.
Morgenmad og middag, inkl. lidt drikke, er inkluderet i turen. Frokost på sportssteder og andet er for egen regning.

Mere kan læses om hotellet her: Hotel Mon Cheri

Placering af hotellet:

Se placering på større kort

Transport rundt i byen:

Vi får alle et pas der giver ubegrænset adgang til de offentliglige transportmidler. Dette benyttes til at komme frem og tilbage mellem sportsteder og hotel.

Rejseforsikring / Pas

Foreningen påtager sig intet ansvar for sygdom eller skader under eventet, og tegner heller ikke forsikring herfor.
Alle skal selv sørge for at have det nye blå sygesikringskort gældende for Europa, og evt. egne supplerende forsikringer.

Pas skal naturligvis medbringes ;-)

Specielt for sportsgrenene:

For alle sportgrene er det deltagerne selv der er ansvarlig for viden om hvor der skal spilles, transport dertil, kampplaner, regler mv.

Cykling:

Vi lejer cykler dernede. Det er for dyrt og besværligt at medbringe egne cykler.

Andet:

Noget du savner, så kontakt mig, så skal jeg forsøge at få det med.

Vi glæder os til en rigtig god tur med gode sports resultater  :-)
Jesper K.