Spinding i den gode sags tjeneste
Published by: Bjarne Olsen
Date: 11/11/2016 12:37:55 PM

Motion - Spinding i den gode sags tjeneste

TDC Group støtter Lungeforeningen ved et stort event på Fisketorvet. Du kan også være med, når 'Spin For Lungerne' går løs lørdag den 19. november.

Kære kollegaer

Som beskrevet på Medarbejderportalen, så går det løs med ”Spin for Lungerne” på lørdag d. 19. november fra kl. 10 til 22, hvor vi søger ca. 50 kollegaer, der er friske på at cykle i en times tid for den gode sag! J

Der er stadig ledige pladser i tidsrummet kl. 14-22

Fedt! Hvad handler det her om?
Lørdag d. 19. november kl 10.00 afholder Lungeforeningen et 12 timers spinning-event i FitnessDK på Fisketorvet. TDC Group sponserer fire cykler såvel som adgangen til FitnessDK, og eneste regel er at holde gang i pedalerne i alle 12 timer.

OK. Så vi støtter Lungeforeningen bare ved at træde i pedalerne?
Ja, det er rigtigt. Støtten går direkte til Lungeforeningen, der også er en vigtig samarbejdspartner for TDC Group, når det gælder udbredelse af telemedicin til patienter med lungesygdommen KOL.

Jamen, kan alle være med?
Alle er velkomne på tværs af TDC Group; uanset kondi, køn, alder og erfaring med spinning. Og med fire cykler, der skal holdes i gang i 12 timer har vi brug for mindst 4 x 12 = dvs. 48 deltagere fra TDC Group. Og gerne flere!

Og hvor længe havde I så tænkt jer, at jeg skulle cykle?
Vi har fire cykler, og hver deltager cykler i ca. en time.

Jamen, hvad hvis jeg skal til fødselsdag i Skagen?
Ok da, så hold din aftale – men luft ideen over for en kollega, og hør om ikke hun har lyst til at være med.

Hvor melder jeg mig til?
Skriv en mail til Benjamin Alberti (bja@tdc.dk) med følgende i emnefeltet: ”Spin for Lungerne" + det tidsrum du har mulighed for at deltage. Ex: ”Spin for Lungerne, kl. 10-14.”
Du modtager herefter en mail, der bekræfter din deltagelse, og hvornår på dagen du skal spinne.

Jeg glæder mig vildt til at deltage – kan jeg læse mere om initiativet?
Ja, du kan besøge Facebook-siden for eventet samt læse om sidste års event her. Hvis du har spørgsmål til dagen, kan du også tage fat i Benjamin Alberti (bja@tdc.dk).

Håber på at se mange af jer oppe på cyklerne! J

Benjamin Alberti
Chefkonsulent, CSR