Opdateret 2. september 2024

Velkommen til Sportfiskerafdelingen.

Hjemmesiden er ved at blive redigeret, og opdateres løbende. Opdateringsdatoer er markeret med grønt øverst på hver side. RØD tekst bruges til at markere ændringer blandt andet i forhold til vore almindelige onsdagsture med JAWS 8-15.

Årsmøde:

Vil blive forsøgt afholdt i forbindelse med årets generalforsamling. Følg med her på siden.

Turplanen er opdateret.

Næste ture er:

Onsdag den 11. september. Dette er en P&T tur. Turen arrangeres ikke. Hvis du ønsker at deltage, da sender du en besked om dette pr. sms til Lars senest dagen før, og umiddelbart efter turen sender du kvittering til lars, og herefter får medlemmet refunderet 100 kr.

---------

Onsdag den 25. september. Her er det SILD mm. der står for tur.

Der sejles fra Vedbæk med JAWS 8-15.

----------
Onsdag den 9. oktober har vi chartret hele skibet til vores årlige fladfisktur. Vinpræmie til største fladfisk af hver sin art.

Der sejles fra Vedbæk med JAWS 8-15.

----------

Tilmelding til fisketure sker ved henvendelse til formanden på telefon 20213475. Tilmeldingen er bindende. Afmelding senest 14 dage før turens afholdelse anses som OK, Men senere end dette hæfter man for den fulde pris (altså uden tilskud), såfremt det ikke lykkes at gensælge turen.

Såfremt der er plads, er alle medlemmer velkomne til at medtage gæster på samme vilkår. Priserne for gæster svarer til dagspriserne for JAWS, som kan ses på JAWS.NU

På vores chartertur efter makrel, er agn til chum inkluderet. På charterturen efter de flade, kan der bestilles agn i form af børsteorm. I et bæger er der

ca. 100 gram à 70 kr. Jeg anbefaler 2 bægre pr. deltager. På charterturene vil der være præmier til hhv. 3 største makreller på makrelturen, og største fladfisk af hver sin art på fladfisketuren.

Har du spørgsmål til Sportsfiskerafdelingen, så er du altid velkommen til at ringe til formanden på 20213475, eller sende en mail til lars.privat@mail.tele.dk

Mvh. Lars Thøgersen

-----------------------------------------------------------------------------------