Svømning

Der svømmes hver tirsdag i vinterperioden - 1. september til 31. maj - i Hillerødgade svømmehal på Ydre Nørrebro. (Sandbjerggade 35, 2200 KH N)

Der er  vandgymnastik  med træner fra kl. 20.00 til kl. 20.20 og svømning fra kl. 20.00 til kl. 21.00.

Bestyrelsen byder både gamle og nye svømmere velkommen til vandgymnastik og svømning hver tirsdag i perioden fra 1. september 2023 og frem til sommerferien 31. maj 2024.
Efter sommerferien startes igen 1. tirsdag i september.

Ændringer omkring helligdage vil fremgå af opslag i svømmehellen.

Husk:
- at være klædt om og klar til  vandgymnastik og svømning fra kl. 20.00.
- at  der vil normalt være mulighed for at gå i sauna både før og efter svømning.
- Der er skabe så dit tøj kan være låst inde under svømningen.
  (Dette anbefales, da vi har oplevet enkelte tilfælde af tyveri igennem tiderne)

Vi svømmer sammen med svømmere fra andre klubber under FSKBH - Firmaidræt Stor København - f.eks. Idrætsforeningen Bispebjerg Hospital (IBBH) og Radiometer

For at få det bedste ud af hal-tiden er vandgymnastikken placeret så vi også kan bruge den.

Ønsker du kun at deltage i vandgymnastikken er dette selvfølgelig også en mulighed.

Henvendelse vedr. svømning skal ske til formanden.

Bjarne Olsen
forman